Love like this

mhjmfl..

Jag är sjuk =( Iaf liiite.. Har småont i halsen & snuufa.. Går nog över snart men hoppas det gör det innan såren i halsen öppnas iaf.. Gör alltid det när jag är sjuk.. Alltså såren från när jag tog bort halsmandlarna.. Gör fett ont då =(

Anyhow, laddar ner Gossip Girl för 721 gången för dom har ju inte funkat innan? Fattar inte.. Varje avsnitt förutom 17 & 18 har funkat.. Men nu borde det iaf gå för 17 funkade så får se om 18 är lika braaa..

Ny musik nedladdas nuu, GÖTT!

You keep on runnin in and out of my mind.
As the years they'll roll by,
Baby, now I know why,
I keep comin back to you.


Tror inte jag skriver mer blogg ikväll iaf.. Ska försöka sova snart i thiiink!


May never find a love, love, love a love like this,
that still make me think about my middle school kiss


Puss!


JENNA
2008-09-30 @ 12:40:20

tror alla är sjuka nu..

krya på dig gumman!

Jazzylicious.blogg.se
2008-09-30 @ 12:45:23

Kommentera i min blogg och svara på frågorna angående kissie? ;)



fin blogg btw :)

Anonym
2008-09-30 @ 12:50:14

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en fräsig mobiltelefon när du röstar :)





Med vänlig hälsning

Astronauten

http://astronautenochfrank.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0