Me love ya long time

Har inte gått & lagt mig än för kan inte bestämma mig om en enda sak..

Ska jag eller ska jag inte FÄRGA HÅRET BRUNT!?


Okej, bilden är kanske inte så fin men det är HÅRET vi ska fokusera på va ; ) Svårt för er ifs som aldrig har sett mig irl med mina olika hårfärger menmen..



Som ni kanske fattar är den första bilden ny, eller iaf från i somras.. Har mörkt underhår men blont överhår.. & den andra från någon gång förra året tror jag & äääälskar den färgen! Svårt! ='(

Aja.. Nu ska jag antingen nana eller ta med mig datorn till sängen & kolla på Gossip Girl.. Måste ju hinna se klart & när fan har jag tid? =P Vill se The Hills också men dom är ju på internet & jag har ingen nät i rummet ÄN! I-landsproblem ; )

Puss!

JENNA
2008-09-25 @ 10:59:14

färga! :D



skorna är sko punkten :)

walnut
2008-09-25 @ 12:14:17

färga=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0