Mmh, sloppy joe <3 haha

Yesterday was a good day. Today it sucked..

Jaja, men that's life & life's a bitch typ haha..

Har inte gjort något av det jag skulle göra idag för allt blev ju så bra så det slutade iaf med att jag kom hem, halvt förstörd & åt och sen sov jag.. Det var ju iaf skönt att få sova & inte tänka på något hehe men nu är jag knappt sovtrött liksom & det är ju inte så bra, hmm..


Har världens dag imorgon =/ Bok & biblioteksmässa, palla =( Ända positiva är att vi förmodligen kommer äta på donkan hahaha =) Var längesen så ska beställa en feeeet Big Mac som är helt slafsig & goood haha.. Nej usch inte slafsig isf.. Typ sloppy joe hahahaha... Alla som någonsin har sett en American high school film BORDE veta vad en sloppy joe är =P Blää.. Lägger ändå upp den fräääscha bilden ; )

Anyhow.. Nu ska jag göra lite annat & sen försöka sova.. Är sjukt sugen på mysig höstfika, typ sitta på en uteservering i höstsolen med filt & en latte, nammi! Var ju perfekt väder idag! Var faktiskt rätt varmt så blir väl skinnjacka imorgon eller något..
Ska ju ändå gå runt på mässan..

Hörs & natti =)

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0