Om helgen

Har varit hemma nu ett tag & hållt på med lite allt möjligt.. Känner mig på något skumt sätt stor & duktig haha.. Kanske beror det på att jag ska ställa mig i bostadsköer? ;)

Ska berätta lite snabbt om helgen också =)

Emma kom till mig runt 18:oo & vi började fixa oss & dricka lite.. Drog till Respekt sen som förövrigt hade asian night haha det var asball.. FULLT med asiater precis överallt! Såklart vanligt folk också ju =) En sjukt skön grej som hände var ju att jag hade ringt & frågat om det var gratis inträde dagen innan & det var det innan 23 och man behövde inte ens stå på någon lista.. Så kommer vi dit, så säger snubben vid ingången: 12o kr.. Så sa jag att jag hade ringt & som tur så betalade vi bara 2o kr var så kom vi in =) & det var garderoben vi betalade då.. ALLA andra fick betala 12o.. Bara för att vi är så söta så slapp vi det ;) Mmh, iaf så dansade vi & shottade och drack xider.. Sen vid 3 så drog vi vidare till Razzia för med stämpeln från Respekt var det gratis inträde på Razzia.. Fast när vi kom in där så märkte vi att det var gaykväll =D Hahaha det var såå sjukt.. Skrattade heeela tiden! Killar från alla möjliga håll tog på varandra =P Har verkligen inget emot sånt men det är chockerande att se så mycket på en & samma gång haha.. Vi låg iaf i sängen kl 5.. Riktigt BRA första utgång & ska bli måååånga mer! =D

Okej, nu har jag typ kramp i fingrarna, skrev allt detta asfort haha.. Ska nog kolla på The Hills =) Hörs senare!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0