One down, a hundred thousand to go ;)

Faaan vad gött! Är äntligen klar med svenskan, skulle skriva om språkhistorian & jag skrev 3 sidor =) Blev rätt nöjd ändå, hoppas på ett VG men jag brukar ju ha otur så får säkert G.. Är så kass på att formulera mig på ett VG-nivå sätt =(

Tror jag ska ta & sova nu.. Har ingen lust men nu har verkligen min huvudvärk spridit sig i hela huvudet.. Sitta framför datorn hela dagen är ju så bra så.. Bra att jag iaf slipper det lite imorgon (bortsett från det jag har kvar att skriva hemma).. Vi har ju studiedag som jag sa innan så ingen redaktionsdag iaf! =)

Neej, men jag tror iaf jag säger godnatt nu.. Inte säkert jag lägger mig men den som lever får se.. Kanske blir ett nattinlägg ;)

Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0