Pluggsöndag

Mmh har precis fixat ett glas med vitamin c & ska börja skriva på min projektplan nu =) Hade varit gött att få klart den tills imorgon då vi har lektion för projektarbetet.. Är man klar då så kan man ju satsa på att få tag på folk till intervjuer & skriva intervju frågor.. Måste ju sätta igång med detta på riktigt nu om jag vill bli klar runt jul =) Blir säkert efteråt såklart men tänker se till att jag inte ska stressa i april då allt ska vara klart! Känns iaf som att det kommer bli ett bra arbete! =)

Vill ta nya kort på mig men har ingen bra kameradag idag haha.. Har valt att inte sminka mig & bara ha mjukiskläder.. Behövs ju faktiskt sånna dagar!

Aja.. Ska skriva vidare nu.. Wish me luck =)

Puss!

Amanda
2008-09-14 @ 18:55:28

sv: ja det kan jag tänka mig att det blir : D haha den är läcker


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0