Två av mina drömbilar!

Hmm grr which car?


                                    ♥
 

z4 eller z3 (spelar ingen roll vilken) har ju sjuuukt stor front & det är så hett så det finns inte men SLK är ju sjukt snygg när den ser sådär "nerlutad" ut i fronten.. Hmm.. Aja, det är ändå ett tag kvar men man kan ju alltid drömma & önska sig tidigare =)

Skrev inte igår för när jag kom hem från skolan så fixade jag mig & åt och allt.. Sen åkte jag till Stefan & sov där =) Mysigt! & idag var jag ju i skolan hela dagen.. Nu borde jag iaf sätta igång med lite plugg..

Hmm.. Ett nytt avsnitt + eftershow av The Hills har kommit ut nu.. Plugget kan bli jääkligt lidande då hehe..

Puss!

Jessica Anshagen
2008-09-16 @ 20:24:11

Svar: Tack så mycket :) Vad glad jag blir att du gillar den!



Jag hämtar hem mina gossip girl avsnitt från www.thepiratbay.org!

Kram

Anja
2008-09-16 @ 21:42:27

Svar:

Mamma gör den, godast utav alla! Mmmmm... 'Homerdrool'


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0