Dagens outfit & övrigt!

Trist daag.. Eller jag har haft rätt kul men det blir ju aldrig kul när du först tror något & sen händer det inte.. Dessutom har jag haft väääärldens magont exakt hela dagen! Ända sen jag gick upp tills nu =( Ska kolla på Idol eller Top Model nu 2o:oo..

Dagens outfit:
- I ♥ YU tröja, Gina Tricot
- Grått linne (under), BikBok
- Svarta shorts (under tröjan), en affär i Polen
- Svarta strumpbyxor, HM eller någon sån affär
- Höststövlar, Din Sko



Man ser Alex sova i min säng hahaha =P

Sa ju att jag skulle fixa bilder på mina två nya par skor & mitt nya linne också =)

 & i ryggen bildar de tjocka banden ett X
     

Hmm var tvungen att ha blixt så det blir ju väldigt glansigt =/ Men aja.. You get it anyway ;)

Nepp, nu ska jag fixa lite saker & sen kolla på tv..

Puss!


S
2008-09-10 @ 20:51:53

Sv; audrinaxo.com och myspace.com/laurenconrad :)

Robin
2008-09-11 @ 11:55:53

omg suss, when are you gonna be miiiine <3

btw nice clothes ;) haha

Suss
2008-09-11 @ 13:05:41

Svar Robin: Haha thanks =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0