Varför reagerar ingen?

Usch.. Kollade på Lilja 4-ever förut, gick ju på tv & äckligaste scenerna är ju utan tvekan när dom gamla gubbarna uttnyttjar henne =/ Så jäkla hemskt är det & jag fan inte fatta att sånt händer på riktigt UTAN att folk gör något.. Vi låtsas som att vi inte ser något.. Likadant som när gubben hon "fick jobbet av" alltså hallicken, går runt med henne i en vanlig Lindex affär.. Man SER ju hur han behandlar henne & vad dom har för relation.. Kolla bara på båda.. Ingen i affären gör något, inte fan ens butiksbiträdet =/ Så jääääävla hemskt! ='(

Har inte lust till att göra något nu, tänker bara på detta! Tänker mycket på alla östländer, mitt egna också =( Så jävla hemskt! Inte för att man ska säga såhär men jag hade nog hellre velat leva i Afrika med HIV & svält än att leva så som vissa gör, med att bli utnyttjad hela dagarna, varje dag..


Får höras när jag mår lite bättre!

Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0