Godmorgon bloggen!

Ååh denna häääärliga dag ; D
Det som står på dagens schema är äntligen få träffa Emma vid 14 & sen på eftermiddagen är det jobb. Så kul det ska bli idag! =)

Annars så har jag inte så mycket att säga, laddar just nu ner alla Sex and the city säsongerna & min tanke var ju såklart då att dom skulle få stå på hela natten, meeen eftersom min data startade om sig för att installera några viktiga uppdateringar så blev det ju inte så, vadå mög..!? Men nu är jag igång igen iaf & låter datorn stå på hela dagen.. Sen läär det bli maraton! =)

Sorterade såklart inte upp bland alla bilder igår, det är alldeles för mycket för att jag ska orka så jag gjorde en mapp bara. Sen struntade jag i resten, tar det någon annan gång haha!
Nu ska jag iaf äta klart, sen läsa lite bloggar & fixa mig och sen drar jag in till stan.

- Fast att det är fint att sakna, så är det fan jobbigt.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0