Godmorgon!

Uss så trött jag är! =( Orkar inte med jobbet idag heller men man måste ju. Har ju varit ledig i 3 dagar & hade gärna varit ledig ett par till. Får tänka på pengarna som kommer trilla in sen, hehe..
& inte att förglömma - snart kommer ju min andra lön, iih! =) Undra hur mycket det blir..?

Förövrigt så flagnar jag som kom & hjälp mig.. Är helt fläckig på ena överarmen, hur snyggt är det då? Kan inte sola heller för att hålla brännan jämn för dom bygger ju om här utanför i trädgården, grr! Aja.. Får väl pilla bort allt ändå & ta på mig koftor eller sånt, snart höst ändå haha! Men inte innan födelsedagen, det kommer fan vara sista utgången/helgen jag går ut i sommarkläder!

Ayah, nu ska jag nog få på mig lite vettiga kläder & sen packa ner allt inför jobbet, börjar inte förens 4 men får hellre klart det nu så jag slipper stressa sen =)


Amanda
2009-08-19 @ 19:59:18

Svar: Jasså, den ska jag kika på! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0