Home after hard work

Nuu är jag hemma från allt spring..
Var en mycket bra dag, träffade Emma & äntligen säger jag bara! Har saknat henne!
& efter det var det som sagt jobb. Hade sjukt kul idag & lagom busigt, haha! Jajaa, så kan det gå när alla är övertrötta & helt sjuka, haha =)

Nu kom jag iaf precis hem då som sagt & i stan idag fick jag såklart shoppingögon,
så det blev; (fast detta är nödvändiga saker & saker som jag faktiskt hade planerat & köpa!)
Hårspännen
Proffs torrschampoo
3 par pärlörhängen, alla i olika storlekar
& såklart en "onödig" grej;
ett superfint halsband!

Orkar inte ta kort på det nu men jag kommer ha på mig det så då lägger jag upp bild =)
Nu; mat!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0