Load up your bullet...

...shoot me throught the head!

Jag är sinnes trött & öm i hela kroppen. Inte nog med att jag blev ruskigt förbannad idag så skrattade jag halvt ihjäl mig inombords också, för egentligen är situationen ganska så löjlig & det är så sjukt uppenbart vilka tankar som den personen tänker om mig. Sååå löjligt, men jag klagar inte =) hähä!

Ayah, 6-timmars passet gick bättre än väntat och det var kolugnt redan runt halv 6-6 tiden någongång. Tror det har att göra med att Europe spelar i stan så vi slapp allt folk, gött! =) Sen fick jag även mitt schema för september & det ser okej ut, lite mer varierade tider vilket är gött..

Nu läser jag iaf alla bloggar, har precis ätit mat & håller egentligen på att somna.. Ska nog faktiskt lägga mig snart, hehe..
Måste bara spana på hur mycket en hårddisk kostar för jag behöver nog en, kaaan ju rensa upp ordentligt bland alla mina filmer osv jag har på datorn (vilket jag ska också) men bara det att det är så många långfilmer, olika tv-serier med flera säsonger, musik & bilder jag vill ha kvar så är det nog bäst att faktiskt skaffa en hårddisk. Ayah, får se vad priserna ligger på, har sett sinnes billiga men det var ett bra tag sen.

Säger iaf natti nu. Hade velat lägga mig & läsa denna boken som har legat etta ett sjukt bra tag nu (amerikanska listor). Ska lätt beställas/köpas dirr när den kommer till Sverige! Pallar inte beställa från USA & ha den på amerikanska. Kalla mig latmask jaaa.. =)



93,8% av alla Sex and the city säsongerna nu!! =)

Natti, pusspuss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0