Nattmat, nom nom

...Så som man alltid gjorde förr, man började vända på dygnet när det var en-två veckor kvar till skolstart..
Känns rätt så gött att inte behöva oroa sig för det, pah ; D

Sitter uppe mitt i natten, laddar ner en shopaholics bekännelser, ska precis hugga in på starka stekta/wokade nudlar med grönsaker, stekt bacon & ett kallt glas med nestea mango-pineapple (straight from Poland because that shit don't exist here, hähä) & flera avsnitt av Sex and the city säsongerna!

Behöver jag säga hur perfa jag mår just nu..? =)
Nom nom!!


- H*
2009-08-18 @ 02:05:28

- åh vad hungrig du gjorde mig nu ;P

FS
2009-08-18 @ 11:43:46

sv: hmm jag tror kissie är halv polack iaf =)

MJ - fan blogg
2009-08-18 @ 12:07:55

Sv: :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0