No headline

Jaaa jag har varit hemma ett bra tag & jaaa jag orkade inte uppdatera tidigare. Läste bloggar & installerade Sain'ts row 2, kan nog inte påstå att det är så bra som jag trodde. Men nu har jag iaf testat.

Förövrigt så var det en kille som rökte på i en halvtimme (!?) på toaletten på jobbet! & vem var det som fick gå in där & städa undan allt sen, även ta bort den söta lukten..? Ayah, så farligt var det inte. Är alltid något skumt som händer där alternativt skumma personer så börjar bli van, haha!

Borde gå & lägga mig tidigare idag, har egentligen inget speciellt att sitta uppe för nu men jag är som sagt en nattuggla så även om det inte finns något att göra så känns det totalt meningslöst att sova.. Lite weird kanske..?
Ska nog iaf tvätta bort sminket & byta om & lägga mig i sängen för att läsa nya tjejtidningen som kom hem idag. Har ändå en lång dag imorgon faktiskt..
Ska till stan & fixa lite stuff (secret), sen till tandläkaren som jag förövrigt inte vet hur man tar sig till & sen efter det jobbar jag kväll..

Ayah, natti nu iaf!




mtvthehills
2009-08-20 @ 10:13:59

sv; Jag sprang på alla Gina affärer i Göteborg men hittade den inte någonstans :( Dock såg jag en tjej med en sån.. blev avundsjuk haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0