Ready when you're ready now

Blev både jobb & partyredo på 4o min typ, nytt rekord haha! Hade egentligen ingen lust alls att dra till jobbet idag but a man's gotta do what a man's gotta do ; )
Efter jobbet ska iaf Emma & Sara hämta upp mig & sen åker vi tillsammans till Medina =) Blir nog ingen sen kväll för mig så trött & seg jag är, men man ska aldrig säga aldrig. Vi får se sen helt enkelt =)

Hade tänkt lägga in en outfit bild men det är för mörkt i mitt rum (dom bygger utanför så dom har täckt för mina fönster) & det är skabb, alla smågrejer ligger fan överallt haha! Så nää, antingen får det bli sen i en annan spegel eller inte alls, haha!

Ayah, dags att dra sig lite långsamt iaf.. Ha en bra Lördagskväll, vad ni än gör =)


mtvthehills
2009-08-15 @ 16:21:06

sv; Hehe det gjorde jag oxå för ett tag sen. Åh okej, synd att jag bor i en liten plutt stad där Gina inte finns :( men ska till Göteborg på tisdag så då kan jag hoppas på att den fortfarande finns kvar då :D Hoppas hoppas :)

JENNY
2009-08-15 @ 17:24:18

hehe, jo jg såg det en snabbis igår :)

krams

sanna
2009-08-15 @ 18:06:33

söt blogg du hade!:)

p u s s y d o l l
2009-08-17 @ 06:44:58

SV; Mja, jag fick låna hela boxen av en kompis. ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0