Slapp dag

Håller just nu på att föra över massor med bilder & serier till min hårddisk. Ska ladda ner SATC-säsongerna igen, hittade ett par bättre & med svensk text. Klarar mig egentligen med engelsk tal men vill att mamma ska se med + att det är lite lättare, slipper man koncentrera sig & det är aldrig kul om man inte förstår ett par ord på engelska.. Säsongerna är iaf på 70gb, sinnes!

Annars så är jag lite seg men har ingen riktig lust att gå & lägga mig än - som vanligt.. Har ifs ändå jobb imorgon, börjar o8,3o.. Skönt att inte få ha stängning men sååå tidigt! Har dessutom ont i halsen, men jag hoppas det går över under natten!

Det enda jag har gjort idag är iaf att läsa nästan 3oo blogginlägg & bestämt fika med Anja (hon som jag vann boken hos!) Ska bli skitkul! =)

Vet inte om jag uppdaterar igen under natten men natti nu ifall jag inte gör det..


Sabine - Utan dina andetag
2009-09-01 @ 09:49:57

SATC <3

S A N D R A
2009-09-01 @ 23:10:16

fin blogg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0