Underbaraste helgen!

Har inte uppdaterat på hela helgen för jag har verkligen haft fullt upp! Men nu är jag här igen.. Hela helgen har i alla fall varit underbar, som ett enda långt kalas! Fyllde ju 19 igår om ni inte visste & vi kan ju ta dagarna i korthet;

Fredag;
Jobbade morgon. 16,3o skulle jag vara hos brorsan. 17,oo hade jag nämligen tid någonstans. Fick inte veta något eftersom det var en överraskning. Fick nämligen en lapp förra året på min 18-årsdag där jag skulle vara ledig minst 3 timmar. & såklart så hade jag glömt fylla i den förens nu typ. Så gjorde det & det visade sig vara en helkropps thai-massage på 6o min!! Så välbehövligt & jag är grymt glad att jag tog det nu eftersom min kropp är helt förstörd efter jobbet. & efter det åt vi pizza och chillade.

Lördag;
Sov hos brorsan, gick upp & åt mysig frukost och sen in i duschen. Fick min present för detta året, 19-års presenten då.. & det var manikyr & pedikyr. Tyvärr så har ju jag gelénaglar nu som dom inte kunde ta bort för dom hade ingen slipmaskin så den vanliga manikyren får jag ta vid ett lite senare tillfälle när mina gelénaglar är borta. Pedikyren blev iaf av & nu har jag världens sötaste fötter med rosa naglar & vita hawaii-blommor på! =)
Efter pedikyren hade jag jättebråttom hem, tur nog träffade jag på min brorsa precis utanför & han skjutsade hem mig. Packade ner allt jag skulle ha med mig till Emma & sen åkte jag till Floda. Fixade mig & åt middag, Emma fyllde ju år den 28e så vi firade henne. Sen var det tärningsspel & "jag har aldrig" för hela slanten! Även en drink med cider & vodka (trodde det rosa var fanta men det var cider, så lost som jag var), haha! Sen blev det spring ner till tåget (som alltid, vafan annars!?) & vidare ut i natten. Var en galet bra kväll & natt!!

Söndag;
Vaknade upp hos brorsan tillsammans med Emma, där vi sov över. Åt typ hotellfrukost, nom nom! & så åkte jag med Emma till Floda för att hämta mina saker. Sen åkte jag tillbaka till brorsan & satt där en stund. Sen åkte vi hem till mig för att äta middag & tårta. Somnade hela tiden i soffan efter att dom hade gått & vaknade bara för att kolla telefonen...

Hela helgen var som sagt underbar! Precis så som en födelsedag ska firas, med nära & kära! Finns dock en person jag hade velat ha vid min sida but that's life & det får man fira i efterhand istället, haha! ; D


Anonym
2009-08-31 @ 18:17:28

på scorett (:

skynda, dom är billiga! :'D

Linn
2009-08-31 @ 18:42:21

Sv; Theme från One tree hill :D feel this heter låten!

Sabine - Utan dina andetag
2009-08-31 @ 21:52:37

jag har gele, hade akryl för nått år sen.

varför ska du byta?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0