Update om dagen

Jag har en ny vän (fiende).
En SKITSTOR spindel som jag inte hann döda, han gömde sig under frysen & nu är jag livrädd. Problemet är bara att mitt rum ligger precis bredvid köket & han kom från mitt rum, tänk om han går tillbaka dit mitt i natten när jag sover!! Vad gör jag då!? Ni fattar nog inte, jag absolut hatar spindlar & han var faan inte liten om man säger så. Kunde typ se hans ögon, så kändes det iaf, hahaha! ; D

Annars så har dagen varit bra =) Gått runt på stan, vart hos tandläkaren (dom hade inte fått min journal salakborås som skulle skicka den för 4 månader sedan!) & jag ska dit imorgon igen för att förhindra ett hål som jag har känt av ett bra tag nu =(, & sen så åt jag & mammi sushi och efter det var det hard work work. Fick beröm för min stängning igår! ; D
Idag var det iaf lekfullt & bra på jobbet, sånt gillas! =)
Förutom att det luktade asmycket rök igen (!!) på toaletten, vem fan röker/röker på där inne när man kan göra det vart som helst utomhus!? Salaklar!

Keri Hilson ft Akon - Change me
- Löv på höög nivå!

& jag är lite arg för nu har en grej fuckat upp en annan bra plan jag hade =( Hoppas det går att lösa, iaf så är det secret så kan iiinte skriva ut det tyvärr..
Och nu ska jag förresten lägga en beställningnitväskan som jag la upp tidigare här i bloggen, den finns inte kvar i affärerna - 3st i stan & 1 i allum! Fkn Gina!! Kanske passar på och beställer den tröjan jag provade idag..? Frakten blir ju samma.. Men frågan är om det inte är roligare att köpa den i affär, grr vene hur jag ska göra. Får tänka =)

Aja.. Dags att fortsätta läsa bloggarna iaf =)
Tandläkaren klockan 11 imorgon & det är inte precis i närheten - shoot me please!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0