Uppe med tuppen...

Typ ; )

Har iaf redan varit ute med hunden, skönt att få det gjort såpass tidigt.. Brukar ta ett bra tag innan man kommer ut med honom, men inte för att han bryr sig.. Sån sömntuta han är, sover liksom nu igen!? Haha!

Idag är jag ju iaf ledig, skööönt! Ska fixa i mitt rum. Har MASSOR med kläder & småprylar överallt. Kan nog se till & försöka ta kort på allt jag köpte med, har ju fortfarande inte gjort det ; D
Ska även föra över pengar & räkna lite, har planerat att göra det sen jag kom hem men ni känner väl mig, gör aldrig sånt förens ett par veckor senare. Om ens det, haha! =)

Nu är det frukost snart iaf & chilla bara. SEN sätter jag igång. Lovar, haha!

Förövrigt så har jag tre nya kategorier & bytt namn på min vanliga kategori. Orkar inte sortera upp mina gamla inlägg (tror jag inte iaf) så från & med nu så kommer det vara liiite mer uppsorterat. Det som går iaf med tanke på hur röriga inlägg jag skriver. Dom handlar verkligen om allt.. Ska försöka bli lite mer strukturerad =) Kanske skriva fler separata inlägg så att dom verkligen kommer i dom olika kategorierna. Ayah, iaf så är dom allmäna inläggen kvar i samma kategori fast med bytt namn - This is my life..


Anja
2009-08-24 @ 15:14:21

Svar:

Men det kan vara skönt att hålla på och fixa och organisera lite. Särskilt nu när hösten börjar komma iallafall :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0