Senaste dagarna

Hejhejhej..

Jag har inte orkat uppdatera, har jobbat varje kväll & varit helt död efteråt.. But now I'm back on track höhö!

Okej, allmänt då.. Som sagt, har jobbat & det har gått bra as always. Sjukt lite folk & det är faktiskt rätt näzz, slipper man stress & eventuellt magsår.. & sen har jag ringt Emma i princip varje kväll, haha! Pratat om både det ena & det andra.. Förresten så slog vi vårat rekord i telefon BIG TIME. Igår kväll/natt pratade vi i runt 5 timmar & 3o min, tror vi la på vid tjugo i tre, hahahah!
"Oh pinky, pinky.." (internt, hahaha!)
Hade the time of my life, skrattade ihjäl oss & dog lite hela tiden! Underbart! Älskar henne! =) (z3) hahaha!

& så har jag shoppat även. Måste berätta om mitt kap! Gick in på Gina, skulle prova en cardigan igen för ville se om jag verkligen skulle ha den.. Provade den & bestämde mig för att ta den, den är verkligen jättemjuk & mysig! & så hittade jag ett linne som jag tog i en större storlek så att det skulle bli oversize. Tog den förresten precis framför näsan (bokstavligt talat) från en tjej som var på väg att ta den efter att jag hängde tillbaka den, hahaha vadå bitchigt av mig!? ; D
Iaf.. Sammanlagt så skulle det bli 32o kr, gick fram till kassan & så sa hon 32o, drog kortet. Sen gick jag ut ur butiken & kollade på kvittot som jag alltid gör... Eeeh, 129 kr!? Så hade hon dragit 129 kr för linnet, 199 för cardigan & så MINUS 199 kr, hahahaha! Så jag fick den gratis i princip! ; D Typ sprang därifrån så hon inte skulle komma ut från affären & ta mig, haha!
Denna här på sidan är det iaf, fast typ mer brunfärgad än vad den är på bilden! (Alltid fel på färgerna på deras hemsida!)
Linnet finns tyvärr inte på hemsidan, men den är fin med =)

Ayah.. Nu kom jag inte på om det var något mer jag skulle skriva här, haha!

Nu ska jag iaf läsa vidare på bloggarna & sen sova tror jag.. Ledig imorgon! =)


Anja
2009-08-24 @ 07:32:23

Svar:

Jo, jag mår bra... Rätt nyvaken bara! Klockan är ju bara tjugo i åtta, haha. Hur är det med dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0