Glad x 1ooo

Kopplade preciiis in min nya hårddisk som är på 1 terrabyte (1ooo gb för er som inte fattar), vadå gött!? ; D Ska slänga över ALLA filmer, många bilder & lite annat smått & gott.. =)

Jobbet idag gick finemang, även om vi hade kaos för det var så jäkla mycket folk där & våra planer var typ att stänga två timmar tidigare eller dra ut en säkring så allt pajar, hahaha!

& stan idag gick mycket bra.. Fixade min nagel & bokade även tid till nästa vecka där så att hon ska slipa ner gelén & sätta på akryl istället, självklart fortsätter jag köra på rosa glittertippar! =) Men min brutna nagel gör fortfarande äckligt ont så fort jag rör den eller rör något annat =( Menmen, sånt kan man inte göra något åt. Bara att vänta tills det växer..
Shoppingen kommer i nästa inlägg, skulle ju hålla isär kategorierna ju, remember!? ; )

Hämtade även ut väskan från Gina idag, har inte hunnit det tidigare. & den är sjukt fin. Inte alls lika sne som dom i affärerna, haha! ; D Så den ska jag iaf ha på Lördag. Får bygga resten av min outfit runt väskan i princip ; )

Måste lägga mig tidigare idag för jag ska vara på plats & vara ombytt o8:3o imorgon!! Men TACK för att jag äntligen får öppna en dag, älskar öppning. Så mysigt! =) & även sällskapet blir bra lite senare, hehe! =)
Är dock lite rädd för att jag ändå kommer sitta uppe länge nu, har ju massor att föra över på hårddisken.. Men ska försöka lägga mig lite tidigare ändå! =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0