Nothing to do

Sinnes.. Insåg precis att klockan REDAN är 6.. Känns inte lika värt att vara uppe hela fkn nätterna längre när dagen efter bara flyger förbi & mina ögon stängs snart, haha! Ayah, ikväll blir det lite tidigare iaf! =)

Har inget speciellt att göra så here you go;

lovar du att vara ärlig? självklart!
smeknamn: har & har haft ett par bra men suss är det självklara
låt som du sörjer till när du är ledsen? alla sorgliga av natasha bedingfield, såsom angel, backyard & soulmate
beroende av: något sött - närhet, något vanligt - internet
vem behöver du mest just nu? gissa tre gånger, någon som inte befinner sig lika nära längre


vad tror folk om dig? förmodligen att jag är bitchig

stämmer det? haha jaa i vissa lägen, har fått lära mig att stå upp för mig själv & mina åsikter vilket tyvärr kan uppfattas som bitchigt i detta landet. galet & fel enligt mig!
vad får du oftast komplimanger för? mitt utseende i helhet & även att jag är väldigt söt i personligheten & det jag säger & gör

hur imponerar man på dig? är sig själv, har samma humor & kan få mig att skratta

var bor du? göteborg sååklart! ; D

trivs du där? japp, trivdes allra bäst ett litet tag sedan but i'm on my way back! shoppingen kaan dock få vara lite bättre ibland hehe
vad har du för mobil operatör: comviq - kärlek!
är du allergisk i mot något? kanske pollen.. jag har aldrig testat mig för det men ibland reagerar jag oerhört på gräspollen, ibland inte !?
har du haft sex idag? nää, tyvärr!
nästa mål i ditt liv: too secret to write here.. jag har hellre flera små mål än ett stort & då är dom små för hemliga att skriva här som sagt, men ett stort är iaf körkort till hösten/vintern & det SKA gå!!

vem ringde du senast? sötisen
vad sa den du senast pratade med i telefonen: hahaha, det ska vi nog inte heller ta här ; )

när mår du bra? när jag är med den bästa
hur känner du dig nu? väldigt trött & lite ensam kanske..
vad tycker du om fötter? hatade fötter förut men nu är dom väl okej OM dom är välvårdade och har något fräscht lack eller franskt

vad saknar du? passion & närhet
favoritdryck på morgonen: bravo juice, just nu sommar utgåvan

rakar du benen: of course! jag rakar allt, haha
när brukar du oftast gå och lägga dig: efter midnatt eller framåt morgonen haha!

är du blyg? beror på situationen, men oftast inte jätteblyg

sysslar du med någon idrott: jag? idrott? hahahahahaha!
tror du på kärlek vid första ögonkastet? hmm kanske inte ren & skär kärlek, sånt växer fram men intresse - absolut!

vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? självklart ha sex med en tjej (vem skulle inte?) & ta reda på allt killar gör & snackar om, haha!

är du nöjd med ditt liv? om jag ska vara ärlig så är mitt liv okej nu, men ett tag sedan var det fkn underbart! synd att sånt ska behöva ändras..
har du bra vänner och äkta vänskap? utan tvekan!

vad är det finaste du fått? mitt liv, om jag inte tänker på något materiellt haha
du samlar på: kläder!
gröna eller röda äppeln: röda, nom nom.. 
vad ska du göra ikväll? inget speciellt, kolla film eller något sånt ensamt -  bull!

är det okey att gråta? ja självklart! när man vill gråta så ska man. håll inte inne något, blir bara värre då.

när grät du senast? igår...

vad skulle du göra om du vann en miljon? en mille är egentligen inte såå mycket men självklart resa, investera, spara & utöka min garderob enormt! & sen lite secret stuff..
tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? njaa, hellre typ skor, väskor & sånt från märken.. plaggen i sig spelar inte så stor roll. & nu tänker jag på exklusiva märken såsom lv, gucci osv..
vill du gifta dig? om hjärtat säger till

vill du ha barn? jaa någongång, även fast jag inte kan föreställa mig med barn ALLS, haha!

är du bra på att laga mat? haha nää, men jag gillar att göra det ändå med rätt person =)
gillar du att dansa? ♥
hur vig är du? inte jääättevig men i vissa lägen får man helt enkelt bita ihop, hahaha! 
favoritglass: allt med sorbet & melon och massa såna smaker, nom nom!

tror du på ett liv efter döden? egentligen inte, men jag vill tro på det för jag är skiträdd för döden! kan inte tänka på det, prata om det whatever. då går jag helt enkelt..

tycker du om sushi? som faan!
har du tandläkarskräck? nää, egentligen har jag inte det men efter man hade tandställning & dom var inne med typ tångar och sånt shit och knipsade av saker, så grejer faktiskt ramlade ner i halsen på mig så till och med tandläkaren blev rädd, så utvecklades en liiten tandläkarskräck, jaa!
är du morgon- eller kvällsmänniska? nattuggla
vilken ögonfärg har du? någon knasig blandning mellan grön & grå, men när jag gråter älskar jag mina ögon. illgröna, & tro mig. dom är verkligen illgröna! så vackert! =)
har du någon gång gråtit dej till sömns? varje gång är en gång för mycket!


photom
2009-08-24 @ 16:38:51

haha vilken rolig lista :P har di msn? adress?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0