Yes, I'm alive!

Hey bitches..

Kanske dags för mig att langa en uppdatering igen?
Har egentligen inget ork men kan ju iaf säga att jag lever & har det skapligt okej just nu.
Vill inte heller blogga för jag tål inte ens titta bak på inläggen, så sjukt är det. Tyvärr. Får väl helt enkelt undvika att scrolla neråt - kanske funkar det med, eheeh! =/
Jag har iaf en ny regel & leva efter när det gäller min blogg, INGA (whatsoever!!) updates när jag är nere, bara på den privata bloggen. Skriver jag här så kan vem som helst läsa & då blir det bara fel, riktigt fel!

Iaf..
Kom hem från Polen i söndags morse & sen dess har jag jobbat, förutom idag då jag är ledig. & på denna ynka vecka kommer jag tjäna fett med cash så det är ju alltid gött hoho!
Sen att jag jobbar nästan varje dag i ett par veckor till innebär ju bara mer cash & jag klagar inte - även om varje gång jag jobbar är kväll förutom en morgon!

Nu hade jag tänkt & sortera bland mina 6 (!!) mappar med bilder jag har från Polen & även lite Britney pics, så något lägger jag alltid upp här. Men såklart såhär i efterhand (som alltid) så önskar jag gryyymt att jag vågade plocka fram kameran lite mer, speciellt i Warszawa. Men sanningen är att jag hatar att känna mig som en turist när jag befinner mig i mitt andra hem så jag vågade tyvärr inte alltid fota allt, snyft.. Fast för mig gör det ifs inget, jag har ju min älskade stad  i minnet , men för er, åh nej buhu typ, haha! ; D
- Även en bild på det jag har shoppat ska upp!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0