DEAD/FOR/REAL

Jag lovar. Jag är ännu mer officellt död nu. Har till och med fkn ont när jag skriver på tgnbordet =/
Jag skulle ha slutat 21 (så som mitt pass alltid slutar) men istället kom jag hem NU!! Anledningen?
Jo för att imorgon & på fredag ska vi ha en kontrollant där från 8,3o-2o typ & han kollar verkligen ALLT; under stolarna, golvet, bakom fritösen, bakom muggarna i lagret osv. You get the point.. Så vi har förberett i 3 veckor typ & imorgon gäller det. Jag dör lite när jag tänker på det men det ska nog gå bra. Inte nog med att han kollar själva renligheten & allt så som en restaurang ska skötas så kollar han även alla anställda; kläderna, vänligheten, servicetiden, tack/hej/välkommen/smaklig måltid blablabla.. HELT SJUKT!!

Tack & lov jobbar jag bara 11,3o-17 imorgon c(:

& nu.. Mer mat & tv sen GODNATT!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0