GODMORGON

Vad faaan gör jag uppe nu typ, haha.. Mjo, är ledig idag men har mycket att göra. Eftersom jag jobbar imorgon & jag hade en bokad nageltid så var såklart enda möjligheten att flytta den till idag. Måste korta ner naglarna innan FOR;en kommer till jobbet med (typ världens största kontrollant, så vi har förberett för den i ett par veckor)
& så ska jag tydligen gå förbi jobbet idag med & ha samtal.. Ayah, inte mig emot mwaah ; )

Sen så väckte även byggubbarna mig, höll på att dö när dom ringde på dörrklockan haha! Men det var ju lika bra för dom fick iaf upp mig c(:

Nu måste jag fixa mig lite, eller så vilar jag först.. Bättre så.. Ska gå in till vardagsrummet & mysa med Alex, som jag förövrigt drömde hemska drömmar om! =( Vaknade flera gånger under hela natten så hemska dom var, uss!


[♥] p u s s y d o l l
2009-12-07 @ 18:20:44

Sv; Har du msn? :3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0