JULDAGEN

Det snöar igen, wooh! c(: Har alltid tyckt att juldagen är något magisk & speciell, nästan så att den klår julafton.. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är men jag älskar juldagen! Bara det att det visas ton av julfilmer på tv är ju underbart.. Dom behöver inte alltid vara bra men själva känslan, nom nom =)

Igår var allt i vanlig ordning, massor med julmat, mys, julklappar, kalle anka (anna anka såg jag i repris senare - var ju tvungen haha) & extra mycket gos med byssehunden =) Detta år var jag & mammi själva faktiskt. Min bror & hans flicka har nämligen åkt till Barcelona, which means - jag har fri tillgång till en lägenhet mitt i stan, ännu mer wooh! ; D
Ska dit imorgon. Har tänkt gå på stan hela dagen & sen till pappi på kvällen, sen kaaanske utgång senare på kvällen (om jag orkar/har lust).. Lättare & framförallt mycket skönare att slippa tänka på partyvagnens tider hem (spårvagnen) & bara traska ner två gator =)

Jobb idag btw, 14-21.. Röd dag idag, det betyder väl typ ob & dubbelt betalt hela dagen!? Eller iaf extra ob under hela dagen & sen tredubbelt ob efter 18... !? Mwaah nu blev jag förvirrad..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0