SNOWBOARD

Ååh läste precis igenom inläggen från när jag var i fjällen senast. Vill tillbaka! Detta året (eller början på 1o egentligen) så blir det ingen fjällresa med pappi & styvmamma & det breaks my heart typ =/ Men just nu lutar det iaf åt att jag ska få åka 2-3 dagar innan nyår med min bror & hans tjej i V-ås, det är iaf något liksom! & kaaaanske med loffs & något gäng i mars/april! LÄR blir helgrymt om det blir av, hoppas hoppas! (Peppar, peppar, ta i trä!) Men blir det inget med det så tro fan att jag till och med åker upp själv, haha! MÅSTE bara få åka bräda liksom. Dör ju lite varje gång jag ser brädan i mitt rum..

Det var det jag hade på hjärtat för ikväll

(vi 3 som står längst ner i mitten på bilden!)



[♥] p u s s y d o l l
2009-12-09 @ 08:44:09

Fin design och fina bilder på dig :)

Jag har addat dig på msn nu ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback