WORKA/PARTY-HOLIC

Kom hem för en liten stund sedan. Mycket senare än förut men en arbetsledare gotta do what an arbetsledare gotta do c(:

Har inte kunnat/orkat uppdatera på hela helgen men den har varit BIG-ASS grym! Har inte ens hunnit skriva vad jag har gjort haha.. Men i onsdags så ringde jag bästaste Emma  & pratade igenom ALLT som har hänt. & så bestämdes det att jag skulle åka till hennes skola på fredag. Var ju ändå ledig hela fre & lör, så vi planerade pardey pardey där. Har ju inte festat där än så det var på tiden!
& satan vad näzz det var! Kan ju informera att jag har ont överallt (jag menar överallt!) fortfarande. Detta hände liksom i fredags så hur tusan kan jag ha ont NU!? & and top of that så har jag blåmärken & minnesluckor. Men så sjukt grymt det var så var det lätt värt det, haha! ; D

& i lördags var det också utgång. Blev dock lugnare & tidigare hemgång (vet inte ens vad klockan var i fredags när jag somnade/däckade?), hade ju ändå öppning i söndags.. & så jobbade hela dagen då, sen hem till brorsan. Var så jäkla trött så jag orkade inte ens åka hem, sov över & åkte till jobbet idag därifrån - 11-21 pass & här är jag nuu =)

Så nu vet ni, & nu ska jag kolla dagens avsnitt på julkalendern (inte den på tv, blöö.. Utan Mysteriet på Greveholm)


Johanna
2009-12-15 @ 18:13:31

Jag suger på att kommentera men läser i alla fall! Mysteriet på greveholm in my heart <3 BÄSTA JULKALENDERN EVER!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback