00:00

Såklart så var jag trött nyss men blev pigg. Som alltid liksom. Varför skulle det helt plötsligt bli annorlunda!? Haha ; D Iaf.. Rensade min dator, eller snarare skrivbordet (på datorn) som hade typ 35 mappar med 18o bilder i varje, 89 låtar, 23 textdokument förut så blev varken Gossip Girl eller mtvserierna.. & lägg märke till att jag gärna överdriver siffor, haha! Det jag ville komma fram till var iaf att jag hade sjukt många grejer som hade legat och skräpat, och nu är det finally lite mer ordningssamt.. Så nu ligger jag här i sängen, med hallonyoughurt och cornflakes och ska kolla på mina serier =)

today, for a couple of months ago & 24 hours then...



elin
2009-02-18 @ 01:04:55

Jag håller med dig helt! Vill inget hellre än att skaffa något eget, men som du säger så håller inte ekonomin. Och än färre pengar till kläder, festande osv. ja gud ja! vi är alltid sent uppe! åtminstonde jag och hanna! erkänn att man får mindre dåligt samvete om man inte är ensam om det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0