Be ready

Allvarligt.. Jag blir fan tokig på vissa personer! Fattar inte hur man kan vara så jäkla iq-befriad så man antar massa skitsaker & tror att man är sjukt cool och rolig när man säger sånt.. Argh! & sen att kalla mig massor gör det bara ännu värre. Och sen när jag säger som det är och konfronterar dom så blir dom paffa & låtsas som inget. Svarar inte ens. Moget =) Just därför 2oo9 har blivit till ett enda stort "jag-rensar-bland-mina-så kallade-vänner". Skönt att upptäcka vilka ens riktiga nära & kära är iaf =) Tackar gudsomjagintetrorpå för att jag har dom, även om dom är få så finns dom alltid vid min sida. Vilket jag verkligen har förstått nu! ♥

Okej, jag VET att jag inte borde skriva här när jag är arg och ledsen för då blir det bara skit av allt men jag var bara tvungen att få ut det. Så nu är jag mycket gladare redan, haha!

Lite onödig fakta;
Lalaa, jag har kollat på termometern (stavning!?) hela dagen & nu står den på 5,1 grader! Var faktiskt lite för varmt med min stora jacka imorse så nu hoppas jag på att få kunna ha min jeansjacka & skinnjacka redan nästa vecka! ; D Vill ha vår sooo badly just nu, är inte klokt!

Paah, imorgon färgar jag håret förresten! =) I'm going aaall black!

Nää.. Skoja bara ; )


Han med ögon som får mig att falla
Så mycket mer än bara en av alla
Han som får mitt hjärta att stanna
Han är allt jag vill ha...



Emma
2009-02-07 @ 19:20:59

duu tellme everything ;) förresten har jag en del å säga dig med, men det e inte så bråttom iaf :P



Låten btw.. M+ biiiglooove!! :D hahaha

Emelie
2009-02-12 @ 01:37:49

check out my blog


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0