Goodnight

Känns konstigt att känna såhär på en fredag.. Brukar aldrig göra det annars ju. Men som jag sa innan, jag är ju inte van att spendera mina fredagar såhär så det är väl en naturlig känsla.

Seriöst, jag fattar inte vad det är med mig. Är dödstrött redan vid 21-22 tiden på kvällar & jag lyckas alltid somna runt 23 nu förtiden. Jättekonstigt.. Förut satt jag uppe och var jättepigg fram tills 1-2 på natten men nu kämpar jag till 1oo% för att inte somna vid 21. Inte bra & kul att sova föör tidigt heller ju. Men det är väl en fas som går över ; D

Nu ska jag nog dra mig mot sängen, med en tidning eller något!

& imorgon ska jag köpa mitt tyg till balklänningen! =D

Natti!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0