Husletade

Brorsan hämtade oss efter 4 idag & så stack vi och kollade på hus. Han & hans tjej har ju köpt tomt i Polen för något år sedan och ska börja bygga =) Blir ett modernt typ all year around hus, och idag kollade han lite inspiration. Snacka om att jag fick det till mitt framtida hus! ; )

& detta var ett hus jag fastnade extremt för.. Står på en upphöjning där köket är och fotar neråt typ. Tapeten hade jag ifs ändrat, men annars var det sjukt fint! =) Fanns ju såklart massor mer i huset men detta var kärlek vid första ögonkastet, haha!

             

& nu är det snart maat.. Bra, för att jag har bara ätit en macka idag med lite ost på =/ Så snart blir det iaf lax från ugnen! Nammi..


HDR-fotografen
2009-02-15 @ 14:11:23

Varför köper man en tomt i Polen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0