I just don't know why

Grr fattar inte vad det är för fel på min mage!? =( Jag har sååååååå ont! Kan inte stå, kan verkligen inte gå. Har till och med ont när jag ligger helt still.. Kan vara något fel och sen säkert även mycket press & stress som gör det värre. Jaja, går det inte över inom dom närmaste dagarna så får jag väl kolla upp det..

Idag har jag alltså inte gjort så mycket, varit en snabbis på stan. Fick ställa in lunchen med familjen för var så gott som död efter typ 4 timmars sömn där jag vaknade konstant! Not so good.. Det enda positiva med dagen är väl att mammi antagligen köper min fina bikini till mig som present eller något, haha! Hoppas den är kvar bara. Redan idag var det ju så mycket mindre exemplar kvar i affären. Det är typ min största rädsla - att grejer tar slut i butik, haha! ; D Just kidding!

Neej, nu ska jag dra mig mot sängen. Kanske tar med datorn & kollar någon film eller serie.

& jag säger som emma; jag behöver ett till lov efter detta lovet!


- I almost feel like if I don't give it another chance I'm always gonna be like, I wonder.


S
2009-02-15 @ 18:52:21

Sv; http://www.celebrity-gossip.net/celebrities/hollywood/heidi-pampers-while-spencer-works-with-brody-211244/ Titta in där :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0