It was you...

Alltså seriöst.. Jag är så sjukt trött verkligen hela hela tiden! Något drar all min energi från mig, men har ingen aning vad det kan vara. Och nätternas mardrömmar gör ju inte saken bättre! Är så trött på att vädret är så kasst hela tiden med, behöver ljus & solsken.. Iaf lite, bara för en dag skulle göra stor skillnad..

Var hos sömmerskan idag också. Gick jättebra & hon förstår verkligen hur jag vill ha det så nu väntar jag med spänning, haha.. Det är ju trots allt inte så lång tid kvar, även om det ibland kan kännas oändligt. Men snart är denna skolveckan också slut, är ju faktiskt Torsdag imorgon & dessutom har vi releasefest med tidningarna! Alltså blir det massor med kakor, tårtor, bakelser, godis! GOTT! Fast ifs är det inte till oss egentligen för det är ju till tvåorna.. Men vi äter nog lite också, hehe ; ) Aja, det jag skulle säga var att snart är det en ny vecka och den kommer säkert gå undan någorlunda fort också. Så tiden tickar på mot slutet iaf.. Bara att hålla ut! Men först koncentrerar vi oss på; helg! =)

Nu tänkte jag ta något gott, kolla på tv & så läsa lite bloggar hehe..


It was you who picked the pieces up
When I was a broken soul
And then glued me back together
Returned to me what others stole



Anja
2009-02-25 @ 20:46:08

Svar:

Han bad mig faktiskt :) Hehe.

klara
2009-02-25 @ 22:46:02

gå bara in på designadinblogg som finns på blogg.se's startsida så förklarar dom jätte bra hur man gör :)

klara
2009-02-25 @ 23:14:31

nä det var konstig :/ hoppas det löser sig i all fall! god natt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0