List

Har man lite tråkigt så varsågod:

vill du gifta dig?
Jaa, I think so iaf. Fast självklart om massa år! Just nu i såna här unga år siktar man ju mest på förlovning och flytta ihop.. Giftermål känns ju så långt bort, haha!

spara eller slösa?
Behöver jag ens svara på den frågan!? Slösa såklart men nu vill jag spara runt 38ooo för en grej, kanske även 73ooo - eller snarare, dom lånar jag & sen ska jag betala tillbaka skiten. Men vad gör man inte för drömmen? & såklart så vill man ju spara för körkort/lägenhet/inredning osv.. Jobb SÖKES! ; D HAHA!


är du nöjd med din kropp?

Hell yeah! Om jag ska vara 1oo% ärlig så trivs jag mer med den nu än vad jag gjorde innan. Har aldrig haft något riktigt komplex, bara nojat lite över småsaker. Men nu är jag happy & är mer stolt än någonsin! Dock... 38ooo!! =)


är ett förhållande utan sex ett alternativ?
Nej! Sex är sjukt viktigt, faktiskt.


är du smartare än dina syskon?
Beror på.. Min bror är duktig på sjukt mycket och min syster har pluggat i all oändlighet och har storslagna planer och saker hon har gjort. Så jag är väl inte mycket smartare än dom med tanke på att jag faktiskt bara är 18 och dom har fått uppleva så mycket mer av livet än mig. Men mitt iq är inte svagt, över normal. Kan man fan inte tro med tanke på att jag ärligt talat framställer mig själv som lite dum (lite roligare så nämligen, haha!) och mitt iq syns väl inte sådär jättebra i skolan, hehe..


dricker du kaffe?
Tar gärna en latte på stan och så dricks det kaffe i ett annat sällskap =) Which I like!


vilket uttryck använder du ofta?
Ofta, palla, sinnes, sjukt & fan är ord jag använder ofta. Men har väl inget helt uttryck jag använder, inget jag kommer på nu iaf..


är du beroende av nikotin alt koffein?
Nope, inte beroende. Ibland tackar jag ja, ibland inte. Olika tillfällen & personer helt enkelt..


godast på pizzan?
Kebab med pommes på Pizzahouse vid skolan - UTAN tvekan!!


godaste rätten du lagar?
Hah' jag lagar inte mat =)


vad gör dig röd om kinderna?
Hmm.. Gulliga kommentarer från speciella folk runt mig, no doubt! Inte vem som helst kan få mig att bli röd men haha JO nu kom jag på en sak. Men det är för sött & privat att lämnas ut såhär! Blir röd bara jag tänker på det, haha! ; )


vilka egenskaper är speciella för just dig?
Herregud. Har väl inga jättespeciella egenskaper som bara gäller mig. Men I guess, jag kan leka dödshård och seriös för att i andra sekunden släppa allt och antingen brista ut i världens gråt eller världens flabb! Sen tycker folk att jag är rätt bitchig med, iaf vad jag har fått höra. Men tänk på att saker kan ofta låta elakare och hårdare än vad det är meningen att det ska vara!! Speciellt från mig, är något med min röst som blir fel när det kommer ut. Hör faktiskt mig själv låta snällare i huvudet än vad det låter när det kommer ut från munnen..

drömyrke?
Oh shit. Här har jag ångest & så får jag en sån fråga. Älskar designer och layouter så något inom det. Annars såklart något på FIDM!


vilka platser drömmer du om att besöka?

Alla "kända" storstäder som finns i världen och mitt älskade La-LA land, haha!


vad gör du innan du går & lägger dig på kvällen?
Pillar på mobilen, kollar bilder & lyssnar lite på musik om jag inte somna. Annars så går jag upp igen och kollar lite tv (favoriten om nätterna har blivit 2 ½ män!) eller så tar jag laptopen till sängen =)


vad gör du när du har vaknat på morgonen?
Kollar min mobil - ALLTID! Brukar alltid vakna av sms/telefon på natten om jag får men man vet aldrig om det kan finnas något jag har missat, haha.. Sen drar jag mig lååångsamt upp iaf..


vad skulle du göra om du var miljardär?
Resa & shoppa som ett as, bjuda alla mina nära & kära på some stuff och fixa ultimat bostad åt mammut. Sen köpa hus/lägenhet i LA, Polen & alperna!


vad attraherar dig hos det motsatta könet?
Tatueringar, humor (gärna lite sarkastisk), självförtroende, all man, solbränd och leende =) Finns mer men detta är lite iaf.. Tro fan inte att jag går på bara ytlighet nu! Hatar när folk får fel uppfattningar =) Det inre håller jag för mig själv, tack!


har du tänkt ut namn åt dina barn?
Haha herregud neej! Har ju såklart några namn man tycker är jättefina men aldrig tänkt på att sätta dom på barn. ÄN!


vad vill du helst inte erkänna?
Ofta jag kan komma på det...
Okej, nu har jag fan tänkt i typ.. 1o min. Kommer INTE på något! Pinsamt..



Blir nog sängen snart. Är lite trött faktiskt =/ Aja, godnatt folket!


Beauty by Tanci
2009-02-28 @ 11:09:08

Hej hej! Jo jag ska prova Isa Doras också de stog ju i listan :D! Sen är TiKei inte så dyr heller! jag köper mycket men blir också sponsrad med mycket för recensioner! Men de e lite skillnad mellan billiga o dyra mineralmakeup! De billiga borde enligt mig itne få kallas mineralmakeup då de inte har tillräckligt procent mineraler i sig! O de e ju de som vi betalar för! Så att huden ska må bra! Men jag kommer att ta reda på hur många mineraler det är i varje och skriva det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0