My world - my rules

Nu är jag hemma igen. Tog ett tidigare tåg från skolan och sprang runt lite på stan, satte in pengar & fixade en present till mamma och en till min syster som är här & hälsar på oss från Polen! =)

Har inte så värst mycket att säga egentligen förutom att detta typ är första fredagen då jag är hemma ikväll. Annars brukar jag oftast vara hos en viss person, men eftersom jag har lov nästa vecka så kan det vänta ; ) Fast ifs.. Hade inte min syster varit här hade jag varit på ett helt annat ställe, men nu klagar jag inte. Hon är ju aldrig här så bara kul =) & så har jag fått TON med choklad ; ) Vit choklad, choklad med nötter i, choklad med hallonkräm i, choklad med jordgubbskräm i =) NAMMI!

Nej, nu ska jag fixa en kod till mitt photoshop så jag kan få använda det helt gratis - lite sådär pirataktigt just nu ; )



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0