Seg Lördag

Har fett tråkigt =( Finns inget på tv, jag orkar inte kolla någon serie på internet och dessutom så är jag jättesugen på choklad, lösgodis och tacos! Choklad har vi men jag vill inte äta upp den för då får jag ingen lika god på ett par månader, den kommer nämligen från Polen.. & lösgodis har vi inte men jag orkar inte pallra mig upp till affären och köpa. Har inga kontanter heller och dom tar inte kort =( Sen så är mammut inte hemma så tacosen får väl vänta. Om vi ens har tillräckligt med saker till det!? I-landsproblem eller vad..? & sen så är jag lite nere med för tydligen hade BikBok 5o% rea mellan kl 1o-12 imorse men då låg jag ju & sov helt ovetandes om det. Annars hade jag ju stuckit ner på stan och kanske hittat något fint.. Så ja, lite småsegt idag.

Har ändrat typsnitten på hela min blogg nu =) Tyckte det såg lite roligare ut med denna, hehe..

Aja, nu ska jag försöka hitta på något roligt iaf. Hörs senare =)


Carroc
2009-02-28 @ 15:38:12

Fin design på bloggen. Om du fortfarande sitter vid tv:n kan jag rekomendera programet trollkarlens hemligheter. Ha en fortsatt bra dag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0