Skolan

Som rubriken säger så är jag i skolan nu, skriver på min fördjupande artikel. Skojskoj.. Lyssnar på Medina & taggar också ; D Är ju utgång om ett par timmar.. Ifs la jag värsta gäspen precis, men är alltid 1oo gånger tröttare när jag inte har smink på mig och eftersom jag solade imorse (superskönt!!) så har jag inget smink what so ever =) Fast jag luktar typ friterad anka, haha!

Nu vill jag ha fiiika! Lisa i klassen har bakat och damn vad söta bakelser hon har gjort! Tänker inte säga än vad det var för några, kan lägga upp bild sen istället när jag har..

Är så sjukt trött så det inte är sant.. Gäspar ungefär var tredje sekund. Ifs satt jag uppe ett litet tag inatt och klockan gick verkligen på högvarv. Sa gång på gång; va, är klockan så mycket redan!?

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen skriva vidare på artikeln =) Ha en bra fredag peeps!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0