Snabbupdate

Nu har alla stuckit hem & med alla menar jag; min bror, moi, mois syster, hennes kille och deras lilla bebis =) Så sjukt söt är han, blev kär på direkten när jag såg honom. Kom där i sin lilla dräkt med öron & svans haha! Alex heter han förövrigt, precis som min hund alltså, haha! Vi firade iaf mamma som fyllde år idag men båda sina presenter får hon om några dagar när min syster kommer =)

Jag är inte alls pepp på skola imorgon & defenitivt inte till 16:1o! Känns ju som att jag har haft långhelg och nyss var jag överlycklig för att det var Fredag, grr.. Känns lite småsurt.

Nu: bloggläsning & sen sängen!

Your stare, those eyes (I love it when you look at me baby)
Your lips, your smile (I love it when you kiss me baby)
And I can't, deny (I love it when I'm witchu baby)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0