Sunshine

Säger bara att det är sjukt tur att det är sol idag och jag har fått på mig min skinnjacka för andra gången i år.. Konstigt att livet känns lite lättare så fort solen är ute.

Aja, Fredag idag då. Vad ska jag göra? Har inga planer för helgen alls så det känns ju sådär.. Jag gillar att bara vara hemma och ta det lugnt men det finns en gräns. Inte varje dag på en hel helg liksom. That's enough.. Så får se vad helgen ger mig.

Seriöst, är så sjukt hungrig! Har inte ens ätit frukost, men det är ju lunchtid i skolan så får väl bli kassler med chilitäcke till frukost, haha.. Okej, det där lät riktigt fkn äckligt förresten men ayah ; )

Får spader på detta tangentbordet.. Tar ju 25 år att trycka ner tangenterna och man måste anstränga sig för att få ner dom hela den där halvmetern som krävs för att det ska komma fram bokstäver.. Neej, tacka vet jag platta, lätta tangenter som jag har hemma! Har ingen kraft i mina fingrar alls, haha..

Nu ska jag försöka skriva lite på min fördjupande iaf.. Det är ju trots allt skolarbete som ska göras fast att vi är fyra personer i min redaktion här, haha.. Ha en bra Fredag folket! =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0