SS - shopping & sushi

Är hemma från stan nu =) Var bla på Åhléns och luktade massa på parfymer så nu har jag världens godaste doft här som jag gick och luktade på hela dagen idag, ååh.. Och så gick vi in på Gina där jag hittade denna lilla söta =) Provade även lite jeans & wow dom har min storlek! Det är inte ofta det händer. Jag har ju fan storlek -567 typ, haha! ; D Nej men som sagt. Har äckligt svårt att hitta jeans som passar mig både i midjan och längden. Men dom verkar iaf ha lite på lager så ska kolla där när dom får in dom nya jeansen =)



& nu kom min bror förbi med sushi när han droppade av mamma.. NAMNAM!! Jag tänkte faktiskt gå ner och beställa förut, har ju ett sushiställe precis nedanför men tur jag hade att min familj är så bra på att läsa tankar då, haha!



Aja, Mello om en kvart så hörs senare ikväll =)


Anja
2009-02-28 @ 23:21:59

Svar:

Åh, tack så mycket! :-D Vad snäll du är.

Ja, det är puder men det fungerar som concealer för mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0