1oo to go!

1oo dagar kvar tills studenten idag!!
Nu kommer tiden verkligen flyga förbi!

Helgen har varit muchobra! Veckan gick jättesnabbt (faktiskt) & innan jag visste av det så var jag & Emma och kollade på Medina! Dom var bra men lite lack blir man allt när folk står helt still när man står allra längst fram!? Ofta man blir mer taggad då liksom..? Aja, utgången var bra & vi var i säng hyfsat tidigt. På Lördagen åkte Emma till jobbet & jag segade mig igenom hela dagen, sov till och med två timmar för nattsömnen var tydligen inte tillräcklig. Tur det iaf för sen var jag verkligen utvilad iaf! Åkte hem till sötisen framåt kvällen.. & sen jag kom hem idag har jag bara suttit framför datorn. Värsta är att det känns inte alls som att det är Söndag idag, utan att jag är ledig imorgon också!? Skitjobbig känsla..

jag & min snygging;



Nu; te & sen ska jag försöka lägga mig.. Fan vad jag inte vill ... !!

- i know what i want... do you?


Emma
2009-02-23 @ 01:01:30

Älskliiiing! Drick inte te innan du ska gå å lägga dig för fan! det e ju koffen i det du vet! inte konstigt att du inte kan somna om kvällarna :/

Drick inte det efter 8 typ! promise!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0