Bad to di bone

okay, time to save = approx 38 ooo

Jag har hittat en perfekt sak - me likey.. Men det förblir en hemlighet till jag har fått 1oo% klartecken! Redan lite nervis, iih.. Dessutom vill jag pierca lille snibben vid inneörat, men vet inte än if I kinda dare to. Är lite småfeg gällande nålar osv.. Har ju velat det ett bra tag nu iaf, tycker det är grymt snyggt med en liten tunn ring med en liten diamant på eller en vanlig liten diamant där. Time will tell iaf =)

Min fredagskväll = sukta efter things, musik & bloggar. Funkar finefine. Men endast EN fredag! Fan inte en till.. För nästa fredag är det Afasi & Filthy, shalala! ♥

Nu ska jag läsa lite mer bloggar och sen hmm.. Får se vad resten av kvällen bjuder på =)

V-factory - Lights camera action (Produced by Timbaland) ; & det säger väl allt!?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0