We are turning into dust

Yeah, woke up kinda late today. Tror jag har blivit rätt så bra på det ; D

Kollat film, serier & bakat ikväll =) Såg Juno nyss och kan väl säga att jag fattar inte varför många gav den bra kritik? Den var såklart bra, inte dålig.. Men jag hade väl högre förväntningar. Slutet var iaf bra, bättre än resten av filmen.

; You can talk all you want but my skin is really thick

Uum på tal om ingenting.. Läste idag att Lil' Wayne inte blev "känd" här i Sverige förens 2oo8 med låten Lollipop. What's up with that!? Han var väl sjukt känd lååångt innan eller..? Eller så är det bara jag som har fått fnatt och inte har koll på något.. Men så kan det väl inte vara ; ) haha!

Anyway. Nu ska jag kolla lite tv och sen försöka sova.. Hoppas att jag somnar inatt bara ; )






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0