Var är våren!?

Äkta skabbväder ute, usch! =/ Alex hoppade dessutom ner i en ungefär en halvmeters djup vattenpöl så nu badar den lille skiten, haha.. Neej, jag hatar när snön smälter och det är ju 1oo gånger värre när man bor i stan. Vill ha på mig min skinnjacka & jeansjacka NU!! Har sagt det ungefär 25o gånger men är verkligen jättejättetrött på detta äckliga vädret!

& inte nog med det så är jag sjukt godissugen.. Såklart har vi choklad och lite annat hemma men när vi har sånt är jag alltid sugen på det vi inte har - och denna gången är det lösgodis. Har inte ätit det på mjaa, för länge iaf! Får väl köpa det i veckan/helgen.. Förresten så var min brorsa väldigt söt innan och ringde mig, pratade i över en halvtimme. Han saknade väl mig, aaw =) haha!

Aja.. Nu ska jag kolla tv och vila lite. Är sjukt trött & G L Ö M att jag börjar 8:2o imorgon..


- dom som åker åt det hållet borde byta jobb med dom som åker åt andra hållet.
då hade ingen behövt åka i sina jävla bilar varje morgon.
klockren!


Beauty by Tanci
2009-02-24 @ 22:55:23

Hej hej! Har inte fått hem det än :( ska få den så fort den har lanserats och då recenserar jag den självklarg genast:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0