Better off-pist then pissed off

Sista åket efter lunchen gick riktigt bra =) Snön var perfekt & fick även till några småhopp! Gav mig även på den fruktande ankarliften som jag varje jävla år har något problem med. Förra året var droppen. Ramlade på bröstkorgen vilket gjorde att jag tappade andan och det blev svart framför ögonen, låg där ett bra tag också. Riktigt läskigt! Men idag gick det okej. Fast jag vill inte ens börja tänka på att jag om några dagar ska ge mig på ravinliftarna & ravinpisterna. Det var där "olyckan" hände. Jaja, det får vi ta då.. Har fått mycket mer mod nu iaf och känner mig mer bekväm än någonsin på brädan =)

Så nu ikväll har vi bara tagit det lugnt, ätit & kollat tv. Tänkte dra ett avsnitt av The City och två av Bromance snart iaf =)

- They don't know 'bout me and you



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0