Boy, your love's enough with words unspoken

Lagom trött idag, sov till och med två timmar i soffan förut, hah! Somnade såklart sent inatt igen & kom därför 15 min försent till skolan, jaja ingen fara ändå. Vi hade filosofi & jag knäcker mig. Tror att filosofi är värsta pluggämnet också.. Fattar iiiinte hur vi ska hinna allt på så kort tid. Från & med imorgon är det EXAKT 2o veckor till studenten!!

Läskigt eller vad? Pratade lite i skolan idag om framtidsplaner.. & jag kom på en sak. Jag har ingen 1oo% klar b-plan om jag inte kommer in på KY. Vet inte ens om jag verkligen vill gå KY & när jag vill göra det.. Till hösten, till våren eller tills hösten 2o1o!? Tiden känns knapp nu och jag börjar sakta bli småstressad. Jag vet ju verkligen inte om jag vill plugga vidare eller ta ett år ledigt, jobba lite & som Emma sa: åka till USA, det är ju min dröm! Iaf få testa på att bo där lite, hade varit hur skönt som helst, vilken erfarenhet liksom!


Något inträffar som får dig att vilja ändra på redan färdiga planer - möjligen rör det sig om en resa.
- Mitt horoskop som var igår. Lite läskigt är det ju för jag har två teorier om vad det kan vara. Sen tror ju inte jag på horoskop till 1oo% men man vet aldrig ; ) haha!

Nu ska jag läsa andra bloggar & försöka varva ner lite =)

Puss!

J
2009-01-13 @ 22:48:17

vad kul :) bloggen är verkligen fin

lycka till för studenten! o jag vet hur d känns att undra om framtiden, har gjort d i 1 âr nu. men man fâr ta det som det kommer ;)

Anonym
2009-01-13 @ 22:49:12

vad kul :) bloggen är verkligen fin

lycka till för studenten! o jag vet hur d känns att undra om framtiden, har gjort d i 1 âr nu. men man fâr ta det som det kommer ;) hoppas du kommer in

J
2009-01-13 @ 22:49:33

vad kul :) bloggen är verkligen fin

lycka till för studenten! o jag vet hur d känns att undra om framtiden, har gjort d i 1 âr nu. men man fâr ta det som det kommer ;) hoppas du kommer in


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0