Crashing down

Haha kolla vad skolan + helgen gör med ens uppdatering. Dessutom har jag inte ens kunnat logga in på bloggen dom senaste dagarna, vet inte varför =/ Det har bara inte fungerat..

Jaja =)

Nu är jag hemma iaf & ska ta det lugnt. Idag 11:3o skulle jag egentligen ha varit på GC Troops träning men eftersom jag är en klant glömde jag att anmäla mig den 4:e så det blev inget.. Jaja, strunt samma. Hade aldrig orkat ändå. Har aldrig någonsin kunnat hålla mig till en sport för ett bra tag ändå, fast att jag trodde att denna gången skulle det blir annorlunda. Tydligen inte då jag till och med glömmer att anmäla mig, haha!

Iih nu är det en vecka kvar tills fjällen! =) Känns som att jag har ton att göra nu innan vi åker så får nog sätta igång med allt snart.. Men usch, ikväll orkar jag inte. Det är fortfarande helg och just nu tänker jag bara vila..

& igår i stan med Emma så såg vi Stina-Lee! ; D Fan att Emma inte hörde bara när jag typ viskade sönder mig att det var hon, kunde ju inte precis snacka högre.. Fick ögonkontakt med henne iaf & lite kul är det att se en bloggerska man har följt länge! =) Aja, vi försökte iaf hitta henne igen för att ta något kort eller snacka eller så, men vi lyckades inte =(

Anyway. Köpte en klänning också. Riktigt fin men tycker inte alls att bilden gör den rättvis.. Den är mycket mer färgglad & finare i verkligheten.



Puss!

Evelina
2009-01-11 @ 17:14:44

Åh tack så jätte mycket :) Söt du var, och fin blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0