Dagens roligaste vurpa

your voice always helps me to not feel so alone



Gah, är jättetrött nu. Ska gå och lägga mig vilken sekund som helst..

Idag gjorde jag iaf snyggaste grejen någonsin & jag önskar så mycket att någon hade filmat mig! Åkte i en alldeles underbar backe i Tandådalen & såklart så precis när jag skulle svänga i relativt hög fart såg jag en liten grop två meter framför mig, hann inte undvika den men tänkte väl att jag lyckas åka över den som slutar med ett litet hopp.. Nehe ne.. Det ville tydligen inte ödet för fan vad jag flög, haha! Min tanke var: Okej, jag har ingen hjälm. Antingen krossar jag huvudet eller kameran.. ÅHNEJ, inte kameran!! hahaha! Iaf.. Så jag bestämde mig för att bara sätta mig ner, kanske får någorlunda kontroll då.. Kastade mig själv rätt ner i backen allt vad jag hade (fick inte ens ont någonstans!?) & gjorde en snygg 36o graders sväng i backen sittandes med båda benen rätt ut, med snön virvlande runt om, på mitt ansikte & överallt verkligen.. Det såg ut som världens vurpa om man kollade på hur snön var iaf.. HAHA alltså det låter inte alls kul men jävlar vad jag skrattade & det måste ha sett sjukt kul ut! Snacka om att man kan bjuda på sig själv ibland ; )

Efter det följde en rad olyckor med mig & min pappa inblandade. Vi två lyckas alltid på något vänster, haha! Inga allvarliga olyckor såklart. Eller ja, dom kunde ha blivit men vi har väl tur ; ) Roligt iaf, haha! ; D

Nej, denna dagen var riktigt bra & jag bjuder på en liten live webcam bild ; )
(Klicka på bilden & så är det vi som står närmast och vinkar, haha! Tagen av min brorsa via skistars hemsida förresten)

Godnatt!


Emma
2009-01-23 @ 10:24:56

haha var försiiiktig i backarna!! Tur att du inte skadade dig iaf! :)

Hur e det annars? Träffat johanna nått? :P

haha as snygg bild btw!! :P

Frida
2009-01-23 @ 11:07:16

Jag känner igen mig lite här, och det är när man gör sådana här vurpor man funderar på att det hade varit rätt bra med hjälm när man åker, det har ju också blivit en modegrej med hjälm nuförtiden.

Suss
2009-01-23 @ 12:18:44

Svar Frida: Haha jo men jag har en hjälm. Hade bara valt att inte använda den just då. Ibland har jag den, ibland inte.. Har inget med snygghet att göra heller, många som tror det. Men eftersom att hjälmen är snygg så är det inte alls det de beror på =) Men vurpan var så sjukt kul, inget allvarligt ändå ; D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0